تعداد بازدید: ۹۱
کد خبر: ۱۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 2024 20 April
امام جمعه نی‌ریز دفاع ایران در برابر تهاجمات رژیم صهیونیستی را کاملاً قانونی و برای تنبیه این رژیم اشغالگر دانست.
خبرنگار: مهدی منفرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه 31 فروردین اظهار داشت: «عملیات وعده صادق، بزرگترین عملیات پهبادی - موشکی تاریخ بود. این نمایش قدرت و بازدارندگی و سیلی محکمی بود که زده شد؛ اما بعضیها طوری دیگر تفسیر می‌کنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «این دفاع قانونی چند هدف داشت: ۱- تنبیه ۲- تحقیر ۳- اعلام توانایی خودمان. دشمنان باید بدانند که ما اشراف کامل داریم و اگر خطایی کنند، محکمتر سیلی خواهند خورد.»

ایشان با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با هنجار‌شکنی‌ها گفت: «از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم. حجاب چیزی نیست که ما گفته باشیم؛ خداوند فرموده و دشمنان از حجاب شروع کرده‌اند. مثل زمان مذاکرات که از هسته‌ای شروع کردند، باید جلو قضیه را ببندیم که قطعاً سراغ قدم بعدی خواهند رفت. باید از نیروی انتظامی حمایت شود. هیچ کسی حق ندارد بی‌حجاب باشد. در حوزه استحفاظی خودمان باید جدی باشیم و برابر قانون عمل کنیم؛ هیچ درگیری و زد و خوردی هم نداریم.»

حجت‌الاسلام حسینی در پایان گفت: «همان طور که در نماز عید فطر گفتم، مسئولان بیایند و عملکرد خود را چند دقیقه قبل از خطبه‌ها بیان کنند. به همین منظور با دادگستری هماهنگ شده تا هفته آینده در خدمت مردم باشند و ضمن بیان عملکرد، به سؤالات مردم پاسخ دهند. شما هم سؤالات خود را تحویل ستاد نماز جمعه دهید تا دسته‌بندی شود.»

نوشتنی است نمازگزاران در پایان مراسم نماز جمعه، با راهپیمایی علیه رژیم صهیونسیتی، از اقدامات سپاه پاسداران در عملیات پهبادی - موشکی دفاع کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها